• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Samlinglån, med två anmärkningar och 25UC

GROGG12

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2015
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Hej! Har två anmärkningar och 25UC
Anmärkningarna försvinner i december. Har en medlåmtagare med bra ekonomi. Är lendo bäst att söka på då? 125000:- ska jag låna.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Hej! Har två anmärkningar och 25UC
Anmärkningarna försvinner i december. Har en medlåmtagare med bra ekonomi. Är lendo bäst att söka på då? 125000:- ska jag låna.

Det där är lite för lite information för ett bra svar. Generellt är ju Lendo ett bra alternativ eftersom de har många samarbetspartners, men om du i december har dåligt kreditbetyg är kanske Axo Finans bättre som har Bank Norwegian som ligger i ett lite dyrare spann. Hur många förfrågningar har du i december? Lön/fast anställning? Underskott? Med din medsökande går det kanske bra ändå.
 

ca5tio

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 907
Blev medlem
28 Oktober 2012
Meddelanden
3 961
Mottagna reaktioner
977
Poäng
907
Du skriver att anmärkningarna försvinner i december hur många av de 25 förfrågningarna du har nu finns då kvar?
 

GROGG12

Viktig medlem
Poäng: 32
Blev medlem
11 Februari 2015
Meddelanden
57
Mottagna reaktioner
7
Poäng
32
Ska söka idag tänkte jag. Inkomst 260000:- och medsökande har 300000:- och hus som säkerhet.är lendo bästa stället då?
 

turnaround

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 777
Moderator
Blev medlem
10 Februari 2014
Meddelanden
2 322
Mottagna reaktioner
821
Poäng
777
Ska söka idag tänkte jag. Inkomst 260000:- och medsökande har 300000:- och hus som säkerhet.är lendo bästa stället då?

Med två anmärkningar och 25 förfrågningar är det tyvärr i princip lönlöst, även med medsökande. Bästa alternativet är nog att din medsökande söker själv och så gör ni två sen upp om att det är du som betalar tillbaka på lånet.
 
Senast ändrad:

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 087
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
26 829
Mottagna reaktioner
13 073
Poäng
10 087
Det spelar ingen roll att medsökande har ett hus. Lendo och bank N förmedlar endast blancolån, dvs lån utan säkerhet (så vitt jag vet i alla fall)

Jag är ganska övertygad om att du kommer inte kommer beviljas något lån. Jag kan ha fel, det har hänt, men magkänslan säger att du får vänta till december.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp